4. september 2006

Nije Mujo

Sjede Amerikanac, Rus i Bosanac za večerom i čavrljaju, i tako dođu do
teme "najbolji trenutak u životu".

Priča Amerikanac:
Ja u hotelu HILTON u New York-u,3 boce najskupljeg šampanjca, 2 plavuše, bivše Playboy-eve zečice.ono fantazija.. polijevam ih šampanjcem, radim im sve i svašta.. ševio sam ih cijelu noć neprekidno - bilo je FANTASTIČNO!

To je moj najbolji trenutak u životu. nezaboravno!

Kaže na to Rus:
Ma nije to ništa, stari moj.. ja u privatnom avionu, 10 000 metara iznad zemlje, najbolji šampanjac, najbolja hrana 3 aktualne Playboy-eve zečice..žene su bombe.. sisate, dobre guze, noge duge. seksali smo svi međusobno neprekidno. 3 dana smo letjeli - uh, što sam im radio...

ma to je bilo FANTASTIČNO..nezaboravno..!

Krene Bosanac sa svojom pričom:
'82. na '83. ja u. vojsci na vrhu nekog brda u Bosni. vani je minus 30 stupnjeva, pada snijeg. ja u maloj šupici, a u šupici mala peć koja grije na drva. +25 stupnjeva unutra, ma prava milina. taman lijepo spavam kraj te peći. i dođe narednik i vikne: "Ajd' Mujo van na noćnu stražu!"

Pogledaju se Amerikanac i Rus i pitaju Bosanca:

Pa dobro, stari moj, šta tu dobro???

Ja nisam Mujo, ja sam Haso!

Ni komentarjev: