23. april 2007

Duh iz svetilke

Direktor, vodja projektive in pripravnik so se odpravili na kosilo in zagledajo staro oljno svetilko. Ko jo podrgnejo, se iz nje prikaze duh. Duh spregovori: "Ponavadi izpolnim tri želje; torej povejte, kaj si želite!" "Najprej jaz, najprej jaz!", se oglasi pripravnik. Želim si biti na Bahamih,prevažati se po morju z gliserjem in pozabiti na vse skrbi!". Puf in izgine!

"Zdaj pa jaz, zdaj pa jaz! Zavpije vodja projektive ves presenečen. "Naj bom na plaži na Havajih, daj mi osebno maserko, zraven pa neskončno zalogo Pine colade in poleg mene ljubezen mojega življenja!" Puf in izgine tudi on!

"Zdaj pa še ti", se duh obrne k direktorju.

"Glej", pravi direktor, "da bosta ta dva na delovnem mestu še pred kosilom!"

NAUK ZGODBE: Vedno pustite direktorju, da ima prvi besedo!
_____________________________________________

Ni komentarjev: