28. september 2007

Par krepkih za dobro jutro

Če imaš prekrasno ženo, še lepšo ljubico, če imaš super avto,
če nimaš problemov z davčnim uradom, če vedno sije sonce,
ko se zbudiš, če so ljudje s tabo vedno prijazni in ustrežljivi,
potem je SKRAJNI ČAS da se nehaš drogirati!

Dan ima 24 ur... v gajbi je 24 piv... TO NE MORE BITI SLUČAJ!

Hlačke niso najvažnejša stvar na svetu, so pa vražje blizu!

V službi sem Bog. Vsak ve da obstajam, a me nihče še ni videl.

Nikoli več ne bom imel rokometašice.
Kar koli vrže vame, me zadane v glavo!

Zjutraj ne jem, ker mislim na seks.
Opoldan ne jem, ker mislim na seks.
Zvečer ne jem, ker mislim na seks.
Ponoči ne spim, ker sem prekleto lačen.

Pameten si, če verjameš samo polovice tega, kar slišiš.
Genialen, če ugotoviš, katero polovico.

Tako sem dober v postelji, da včasih vzdihujem svoje ime!

Nasmeh je druga najboljša stvar, ki jo ženska lahko naredi z usti.

Vegetarijanec - stara indijanska beseda za >Slab lovec<.

Deliti restavracijo na kadilsko in nekadilsko sekcijo je isto, kot
razdeliti bazen na dve polovici - v eni lahko lulaš, v drugi pa ne.

Če parkiraš avto neustrezno, pusti brisalce vklopljene, da ti ne
bodo mogli kazni zataknit za njih.

Najboljša stvar pleše je, da slišiš, snežinke ropotati.

Nimam rad oseb, ki jemljejo drogo, še posebej carinike.

Pri 17.-h se puncam menja glas iz >NE< na >DA<.

Ali veste kaj pride po dežju? Ponedeljek.
_____________________________________________

1 komentar:

kinky tone pravi ...

Protestiram.
Prav nobenega razloga ni, da bi se v takem primeru nehal drogirati.