29. julij 2008

Iz tekaškega foruma:

Ker se po koncu sezone zna dobiti v kakšni štacuni bolj poceni roba sem stopil v Hervisa, ker imajo tam pač res izbiro in se iz oči v oči spogledal z (naključje?) svetlolaso prodajalko, ki se ji je po obsegu bokov videlo, da se s športom srečuje ob tem ko preklopi na Eurosport...

Prodajalka: Želite?
Jaz: Tekaške copate.
Prodajlka: Tukaj so športni copati.
Jaz: Potrebujem take za tek.
Prodajalka: Saj se da v vseh tekati.
Jaz: Rad bi specializirane za tek po makadamu.
Prodajlka: Mogoče bodo te dobre, imajo širok podplat...
Jaz: Nak, te so za v dvorano.
Prodajalka: A za badminton?
Jaz: Ne, za rokomet.
Prodajlka: Mogoče so pa te potem dobre, a?
Jaz: Za igranje nogometa v dvorani zagotovo, za tek v naravi pa niso.
Prodajalka: No, potem bodo pa tile zagotovo pravi!
Jaz: Kakšni pa so?
Prodajlka: Modri...
Jaz: Aha...
Prodajalka: Gospod? Gospod? Kam pa greste?
_____________________________________________

Ni komentarjev: