27. februar 2007

Cigo

Skupljam ja tako karton i naiđem na žabu. Uzmem kamen i krenem ka njoj , kad se žaba oglasi: "Poštedi me i ispuniću ti 4 želje , ja sam magična žaba".
Ja se mislim nemam sta da izgubim , pa kažem: - Želim da mi kuća bude kao Arkanova
- Želim da mi žena bude sisata kao Ceca i da mi se po celi dan diže na nju
- Želim da mi ćerka pobeli i da joj se udvara samo gospoda
- Želim da mi sin bude uspešan biznismen
Dođem ja u cigamalu kad imam šta da vidim , kuća ista kao Arkanova iz nje istrčava sisata ciganka , 'odma mi se dig'o... Ispred kuće parkirani
skupi automobili , udvarači došli da prose ćerku , ćerka skroz bela. Sin postao biznismen , izgradio kuću pored.
Napijem se i legnem da spavam , sutra ujutro vidim da je sve i dalje tu. Krenem da tražim onu žabu da joj se nekako zahvalim. Preturam po onom
đubretu i derem se iz sve snage , a nje nigde. Sedim tako očajan , već pao mrak kad eto žabe:
Ž: Šta se bre dereš
C: pa evo došao sam da ti se zahvalim , stvarno nisi lagala
Ž: ma nema veze , idi kući ajde
C: ma ne , ja moram nekako da ti se zahvalim
Ž: a da me kresneš?
C: ma kako bre , gde ?
Ž: pa evo u usta recimo
C: pa dobro ajde
I nisam joj ubacio ni do pola kad se pretvori u tu devojčicu , časna reč druže sudija
_____________________________________________

Ni komentarjev: