24. februar 2007

Kar je lažje...

Pobozen american se sprehaja po obali kalifornije na long beachu, ko ga nenadoma prime in se naglas zadere:
"Bog, ce me slisis, samo eno zeljo v svojem zivljenju imam, prosim daj mi jo izpolni!"
Nenadoma se stemni prikaze se bog iz oblakov in mu rece:
"Vidim, vidim, da je tvoja dusa cista, da hodis brez greha po svetu, povej kaj si zelis ..." in ta mu pove:
"Rad bi da zgradis most do Hawajev, da se bom lahko cez vikend kar z avtom zapeljal tja."

Bog nekaj casa studira nato pa odgovori: "Ves, tvoja zelja je zelo materialisticna, ni v slogu duhovnega ... potem, tak projekt zahteva
ogromno jekla, betona, kot najbrz ves je ocean ponekod globok tudi vec kot 5 km, da sem ustvarjenim zivalim v globini oceana omogocil mir pred clovekom.
Clovek dejansko ni sposoben ustvariti kaj takega, jaz sem, vendar nisem preprican da te bodo materialne dobrine osrecile ... Daj vzemi si cas in me prosi rajsi za kaj drugega, morda kaj bolj duhovnega!"

Moski nekaj casa razmislja, kaj bi vprasal, nato pa koncno izjavi.
"Bog, rad bi razumel zenske. Rad bi vedel kako cutijo v svojem srcu, zakaj jokajo, kaj tocno mislijo s tem, ko na vprasanje ne odgovorijo, zakaj se razzalostijo brez razloga, kdaj so resnicno srecne in s cim jih
lahko osrecim ..."

Bog se prime za glavo in odgovori:
"Koliko pasovnic pa želiš 2 ali 4?"
_____________________________________________

Ni komentarjev: